Видимо что-то сломалось, зайдите через пару минут

Українська

Умови згоди

Дана Угода регламентується нормами чинного законодавства України, зокрема, але не виключно, положеннями Закону України «Про електронну комерцію», Законом України «Про захист прав споживачів», Законом України «Про рекламу», Законом України «Про захист персональних даних», Законом України «Про засади державної мовної політики», а також іншими законами і підзаконними нормативно-правовими актами України. Інтернет-магазин farmavita.com.ua або (далі по тексту - «Продавець») з одного боку, і замовник товарів / покупець (далі по тексту - «Клієнт») з іншого боку зобов'язуються дотримуватись умов цієї Угоди в процесі правовідносин.

1. Основні положення

1.1.Дана Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином «FarmaVita» в момент оформлення замовлення.
1.2. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою, шляхом проставлення відмітки у графі "Я прочитав (а) і приймаю Умови угоди" при оформленні замовлення.
1.3. Здійснити покупку в Інтернет-магазині професійної косметики і аксесуарів може будь-яка фізична особа, яка проживає на території України.
1.4. Товар оплачується тільки в гривнях готівкою за фактом доставки або безготівковим банківським переказом на карту.
1.5. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов без попереднього повідомлення. У зв'язку з цим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.


2. Оформлення Замовлення

2.1. Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні дані Клієнта.
2.2. Замовлення Клієнта повинно бути оформлене в Інтернет-магазині.
2.3. Після оформлення Замовлення, Клієнту надається інформація про стан замовлення по телефону або на електронну адресу Клієнта. Дата відправки замовлення залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця. 2.4. Товар, що представлений в каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що на сайті - є власністю Інтернет-магазину «farmavita.com.ua».
2.5. Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії. Просимо враховувати, що в залежності від налаштувань на вашому моніторі кольори можуть відрізнятися. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик товару, перед оформленням Замовлення, обов'язково зверніться до Продавця.
2.6. Замовлений товар повинен бути оплачений Клієнтом протягом трьох діб.


3. Доставка товару.

3.1. Доставка товару здійснюється тільки по Україні.
3.2. Доставка здійснюється транспортною компанією "Нова пошта" або іншими транспортними компаніями за рахунок Клієнта або безкоштовно в залежності від суми замовлення.
3.3. Доставка по Києву здійснюється кур'єрською службою за рахунок Клієнта або безкоштовно в залежності від суми замовлення.
3.4 Товар може бути доставлений в будь-який регіон України за допомогою транспортної компаній "Нова Пошта". Детальну інформацію про терміни доставки, тарифах і адресу представництва у Вашому місті Ви зможете знайти на сайті http://novaposhta.ua
3.5. Відправка замовленого товару здійснюється протягом 1-3-х робочих днів, при наявності товару на складі, з дня підтвердження замовлення Покупцем. Субота, Неділя та офіційно визнані свята не входять в число робочих днів.
3.6. Товар зберігається у відділенні НОВОЇ ПОШТИ протягом 5 днів. Переконливе прохання, забирати посилку в термін! У разі, якщо Клієнт не зміг забрати посилку, можлива повторна відправка але з умовою відшкодування витрат за пересилання товару заново Клієнтом.
3.7. Вартість доставки залежить від габаритів вантажу, його ваги і страхової вартості.

4. Оплата товару.

4.1. Ціна товару вказується за одиницю.
4.2. Можлива оплата замовлення безготівковим розрахунком, яка проводиться шляхом 100% передоплати на карту Інтернет-магазину «farmavita.com.ua» протягом трьох робочих днів з дня підтвердження замовлення. Просимо взяти до уваги, що відправка замовлення здійснюється тільки після підтвердження оплати (бажано надіслати підтвердження оплати на нашу електронну адресу).
4.3. Якщо грошові кошти не надійшли на наш рахунок в зазначений термін, то ми залишаємо за собою право анулювати замовлення.
4.4. Ціни на товари нашого інтернет - магазину вказані в гривнях.


5. Повернення і обмін товару

5.1. Обмін та повернення не передбачене. Обмін товару можливий тільки в разі виробничого браку або пересорту.
5.2. Обмін товару здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару на пошті, включаючи час на доставку товару з Вашого міста до нас (обміни забираємо 2 рази в тиждень: середа і п'ятниця, тобто якщо Ви відправите в п'ятницю, то ми отримаємо тільки через 5 днів, тобто в середу, обов'язково враховуйте це).
5.3. Товар, що повертається повинен мати товарний вид, а саме: a) відсутні ознаки використання; б) без нанесення на упаковку написів, адрес тощо; в) при поверненні всі складові комплекту (коробка, упаковка) мають бути в наявності.
5.5. Обов'язкова наявність накладної, замовлення покупця (НЕ фото з особистого кабінету, а саме ту накладну, яку Ви отримали разом з товаром). У разі відсутності накладної, посилка відправляється назад.
5.6. Оформлення на «Новій пошті» без післяплати.
5.7. У разі браку, доставка товару в два напрямки безкоштовна (за наш рахунок).
5.8. При недотриманні хоча б одного з обов'язкових умов, товар буде визнаний «не підлягає поверненню» і Продавець має право відправити назад або не забирати посилку з відділення «Нової пошти»
5.9. У разі виробничого браку або пересорту по замовленню проводиться обмін на необхідну продукцію. Транспортні витрати при цьому оплачуються Продавцем.
5.10. Всі обговорення з приводу обміну чи повернення приймаються менеджером по рекламації тільки через листування! Відповідь приходить на протязі 1-2 днів. Менеджер з продажу ніяких рішень з приводу повернення не приймає!
5.11. Акційні товари (з позначкою «SALE», розділ «Розпродаж»), а також товари, які куплені під час проведення спеціальних акцій і знижок в Інтернет-магазині поверненню та обміну не підлягають.

6. Конфіденційність і захист персональних даних

6.1. При реєстрації в Інтернет-магазині Клієнт надає наступну інформацію: • прізвище, ім'я, по батькові • адреса доставки • контактний телефон • контактну адресу електронної пошти (email)
6.2. Продавець використовує інформацію, дану Клієнтом, в наступних випадках: • для виконання своїх зобов'язань перед Клієнтом; • для аналізу роботи Інтернет-магазину; • для направлення Клієнту повідомлень рекламно-інформаційного характеру
6.3. Продавець зобов'язується не розголошувати отриману від Клієнта інформацію.
6.4. Продавець отримує інформацію про ip-адресу відвідувача Інтернет-магазину. Дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.


7. Інші умови

7.1. У разі виникнення розбіжностей і суперечок, пов'язаних з виконанням Угоди, сторони вирішують їх шляхом переговорів.