Перейти в магазин Farmavita

Як бути постійним майстром?

Спостерігаючи за майстрами, які трудяться в салонах різного класу, маю можливість чути часті вислови: клієнти не такі, колеги не такі, директор фарбу не таку придбав, салон не такий, друзі не такі і т.д. Але ніхто не хоче взяти на себе відповідальність щось змінити, шукати в собі а не в інших причину своїх невдач. Якщо виникають труднощі із клієнтами, потрібно проаналізувати і зрозуміти, чому вони не повертаються, а надають перевагу майстрові, який працює поруч. Якщо виникають труднощі із фарбниками, може вартує сходити на тематичний семінар, відвідати певний майстер-клас і все налагодиться. Але набагато простіше, заклавши ногу на ногу, розводити теревені, нарікати і плакатися, ніж взявши себе в руки, почати працювати над собою і своїм життям.

В першу чергу необхідно змінити самого себе: свою зовнішність, свої вчинки, цілі… Майстер повинен стати  зразком для наслідування як для своїх клієнтів, так і для  колег, знайомих, друзів. А ще майстер повинен вміти спілкуватися з оточуючими, схилити клієнтів до себе,вміти ввійти в їхню підсвідомість, для того, щоб завоювати довіру. Ми повинні вміти розпізнавати своїх клієнтів, зрозуміти їх душевний стан, емоції, інтереси, життєві цінності. Все це допоможе нам зрозуміти клієнта, вибрати стиль стрижки, фарбування і поєднати все це з  фігурою,формою лиця, мімікою, кольором очей і т.д. Задовольнивши  таким чином клієнта, він завжди буде поруч із нами, він буде почувати себе комфортно у нашому робочому  кріслі, він почне нам довіряти. А це одна із цілей, які ми перед собою ставимо.

На певному етапі роботи з клієнтами, в нас виникає наступне питання, завоювавши клієнта нам потрібно його втримати, наш клієнт повинен залишатися нашим, і для цього треба докласти немало зусиль.  В першу чергу – це привітність. Клієнти люблять і поважають приємні емоції. Наша усмішка і позитив допоможе нам у цьому, тому що клієнтів тягне до приємних усміхнених людей. А ще, професійний успіх залежить від того, що і як ми говоримо. Наш клієнт повинен говорити більше ніж ми,  а ми повинні бути хорошими слухачами, так клієнту буде комфортніше. Ми повинні настроїтися на енергетику клієнта, проявляти співчуття, розмовляти щиро і з увагою,  і успіх буде нам забезпечено. Не залишиться поза увагою клієнта наша грамотність, при розмові бажано користуватися правильною термінологією, це характеризує нас , як експертів і знавців своєї справи. В клієнтів виникає багато питань , і ми повинні вміти дати відповідь на будь-яке поставлене запитання. 

І найважливіше – це чесність у відношенні до наших клієнтів. Ми повинні відноситися до клієнта кожен раз, як в перший  раз. Клієнт це завжди буде відчувати і ніколи не відчує потреби поміняти майстра.

При кожному наступному візиті клієнта ми повинні вносити щось нове в стиль його зачіски. Адже нам надоїдає носити один і той же одяг, взуття…. Це відноситься і до зачіски, кольору волосся. Не бійтеся кардинально змінювати образи ваших клієнтів.

Так, все це непросто. До цього треба іти, цьому треба вчитися. Але це дасть змогу зробити так, що наш клієнт завжди залишиться нашим!
Мирослава Зубчук, технолог ТМ FarmaVita
Як бути постійним майстром?Як бути постійним майстром?Як бути постійним майстром?
ПОХОЖИЕ СТАТЬИ:
Раздел: Новости
Криза – час можливостей з італійським брендом «Farmavita» Успіх фарбування на 60 % залежить від майстерності і знань майстра і на
Раздел: Новости
Многим знакомо чувство, когда хочется что-то изменить в своей жизни и чаще всего в этот момент приходит желание изменить стрижку или цвет волос.

МЫ В СОЦСЕТЯХ:

РЕКЛАМА:

ПОПУЛЯРНЫЕ:

Усилители цвета Booster
Усилители цвета Booster ТМ FarmaVita представляет новые усилители цвета Booster 100мл. Три новых оттенка – красный, оранжевый и фиолетовый
Back Bar теперь и в удобной упаковке
Back Bar теперь и в удобной упаковке Farmavita создала продукты, которые обогащены натуральными экстрактами и активными ингредиентами, теперь и в более удобных и
OMNIPLEX Профессиональная реконструкция и защита волос
OMNIPLEX Профессиональная реконструкция и защита волос Профессиональная реконструкция и защита волос Omniplex - Ваша уверенность и страховка, возможность не искать компромисс между
Выпрямляющий кератиновый комплекс без формальдегидов!
Выпрямляющий кератиновый комплекс без формальдегидов!   Выпрямляющая кератиновая линия - инновационный комплекс для перманентного преобразования волос без формальдегидов. Лучшее
Argan Sublime - Аргановая линия.
Argan Sublime - Аргановая линия. Новинка от Farmavita: безсульфатная линия для волос с Аргановым маслом. Последние инновационные разработки Farmavita.
Тестирование новых оттенков
Тестирование новых оттенков Торговая марка FarmaVita выпускает новую эксклюзивную коллекцию красителей "The Mineral Shadows". В новую коллекцию входит 12
C – Несмываемый спрей-кондиционер
C – Несмываемый спрей-кондиционер По многочисленным просьбам компания Farmavita выпустила С-несмываемый спрей-кондиционер в большем объеме – 500 мл!
Новые оттенки от FarmaVita
Новые оттенки от FarmaVita Многим знакомо чувство, когда хочется что-то изменить в своей жизни и чаще всего в этот момент приходит желание изменить стрижку
Создание, поддержка и продвижение сайта Site-Promo